Snart ledigt igen!

Har jobbat mig igenom en fredag och en söndagnatt på 12 timmar var. Nu har jag bara två nätter kvar, och dom är bara 7 timmar! Sen är det ledigt i 5, fem, 1,2,3,4,5 dagar! Har bara lösa planer och det kanske inte blir något av dom, men ska försöka läsa igenom fallskärmsboken igen och ta det lungt. Har hört ryktesvägen att det ska bli fint väder, så balkongen kanske ska invigas med luftmadrassen!

I lördags lyckades jag iaf åstakomma något. Jag var på cocktailparty sen träffade jag min syster och hennes kille ett litet tag. Efter det åkte jag upp till en jobbkompis som hade grillkväll och då fick jag blåbärspaj, MUMS!

Förresten, jag ska bli moster! :D

(Jag kommer bli världens bästa moster, jag kommer lära ungen allt dåligt! Hehe!)

Kommentarer
Postat av: Toni

Ha ledigt. Det är viktigt att ta igen sig. Att du övervägde ställa upp på lördag genom karmakontot håller jag väldigt högt. Jag går och ser Anna Karenina i helgen jag. : )

2011-05-06 @ 02:23:22
URL: http://metrobloggen.se/bloggtoni
Postat av: Sandra

Tack Tony! Jag hoppas du har det kanon på Anna!

2011-05-06 @ 14:43:10
URL: http://sandrawaessman.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0