Mina drömmar spökar.

I förrgår natt drömde jag att jag var och hälsade på min kusin uppe i norrland. (Hon bor numera i Danmark) Hennes mamma är sjuk och jag drömde att hon avled... Hennes syster kom nerspringande i trappan och skrek, så jag sprang efter min kusin som var lite längre bort och skrek åt henne att komma. Hemskt.

I går natt drömde jag att jag var med barn. Jag hade en rätt så stor mage. Dom på mödravårdcentralen ville veta vem pappan var och jag sa att det kunde vara två st, beroende på hur långt jag var gången. På något jävla vänster hade dom tagit in Markoolio och skulle testa honom! Jag sa att jag inte kände honom och att det definitivt inte var han, men dom lyssnade inte och skulle testa honom ändå.

Inatt (idag) har jag drömt att jag hoppar fallskärm. Allt från frifallet till landningen. Jag gjorde allt precis som jag ska göra det i verkligheten. Jag tror mitt undermedvetna vet exakt hur jag ska bete mig! =)


Och just nu längtar jag bara till onsdag morgon när jag går av. Då blir det direkt upp till Gryttjom för att hoppa mitt första ensamhopp! Om vädret tillåter såklart. Så håll tummarna!!!




Kommentarer

Skicka ditt meddelande här

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0