Fredag och sol!

Idag gick jag för ovanlighetens skull upp nio fast jag var ledig. Har hunnit med massor med saker.
En av sakerna jag gjort är att åka till Plantagen för att sen plantera blommor på balkongen!

Började olja möblerna som just nu står inne på vinden, men har bara gjort en stol än sålänge... Hoppas på att komma ut kanske imorrn, och så är allt bara klart! =) Men det blir nog till att fortsätta själv... Synd att det blåser, annars hade det varit så mycket enklare att göra det i bikini och få lite färg samtidigt!




Den här ser lite ledsen ut. Men det kommer ändras närmsta dagarna!


Jag tyckte det stod att denna ska bli upp till 3 meter.. Ojoj! Vi får väl se!


Dessa blommor planterade jag för några veckor sen.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0