Killar som gillar...

Igar akte tva av de som varit har och tva andra kom. Det var den enda tjejen forutom jag som akte sa nu ar jag ensam tjej med fem killar.. Jag kan lova att det ar mycket pruttar och mycket rapar har.

Dessutom snack.. Idag at vi en sen lunch/tidig middag ute pa ett stalle och det var en tjej (eller vad man ska saga, narmare 40 tror jag) och allvarligt... Killarna pratade om hennes rumpa 75% av tiden det tog for oss att komma in och ga fran matstallet.... Jag brukar tycka det ar kul att hora hur killar resonerar och pratar, skamtar och sa vidare. Men det var inte ett enda skamt, bara snack om hur hennes rumpa sag ut. Det var jobbigt pa nagot satt. Blev lite arg... Inte for att hon var snyggare eller pa nagot satt sa, utan bara att en hel javla maltid pratar dom om hur en 40arig uppmarksamhetkat bruds rumpa ser ut..

Det kom en reklam med en valtranad kille och jag var inte sen att kommentera hur bra han sag ut iaf. :)

Hoppas det blir battre ikvall. Ingen har som ar riktigt taggad men det blir nog bra anda!! (om vi ens kommer ut vill saga..)

Kram pa er alla!!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0