Kan man säga att jag pluggar?

Har suttit i två timmar nu med boken "Hoppa Fallskärm". Läst ordentligt, gjort anteckningar och svarat lite på frågor/disskusionsfrågor. I två kapitel eller så... Sen blev det lite stopp. Jag fortsatte läsa, men förstod inte riktigt. Tänker att "det faller nog på plats när jag är där"... Dessutom började jag bläddra i boken och vad händer längre fram? Jo, det blir mer intressant! Hade det varit några år sen hade jag hoppat direkt till det!

Men fan, nu ska jag inte göra som jag gjorde i skolan! Det blir att läsa om, tänka och svara. SEN får jag ta det roliga! Ska även svara på frågorna i slutet, bläddra i boken om jag inte kan svaret och sen läsa igenom boken igen. Och kanske igen...


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Börjar en bok segt är det svårt att fortsätta läsa den.

2011-03-31 @ 12:03:38
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Sandra

Synd bara att det väldigt viktiga ska vara segt. =) Sen tycker jag det är svårt att bara läsa, vill gärna se och göra själv. Men det kommer på kursen!

2011-03-31 @ 18:53:17
URL: http://sandrawaessman.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0