Duktig Sandra!!

Idag skulle jag skära bort en plastbit från en pall. Jag är alltid jätteförsiktig men idag hände det.. Jag skar mig på ovansidan av tummen. Ett ca 1 cm långt jack och ganska djupt. Om kniven varit trubbig hade det knappt blivit något alls, men duktig som jag är har jag bytt blad. Tur att bladet var väldigt vasst, för nu blev det ett väldigt fint jack och duktig som jag är (igen) kan jag konsten att tejpa ihop såna jättebra! Så det kommer läka väldigt fint och bli ett litet ärr, så jag ser ännu mera manlig ut än vanligt!

Jag är en tejpoman. Har lekt med tejp sen jag var kanske ett halvår gammal och gör det fortfarande. Min mamma satte mig framför tv´n eller akvariet med en tejpbit i varje hand, sen var jag tyst ett bra tag.

Vilket kanske har hjälpt mig till att bli bra på att tejpa ihop sår? När jag gick på gymnasiet åkte vi ut 4 tjejer och tältade. Vi rev upp vass för att tända en eld och N skar sig... K sa åt henne att aska i såret eftersom aska är rent. Gör inte det direkt från en cigg btw, det svider som sa**n! Iaf, i brist på annat tog jag en bit av etiketten från köttpaketet och tejpade ihop N´s sår och vad jag vill minnas är att det blev skitbra!!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0