Mina drömmar är sjuka...

Jag har drömt om en person två ggr den senaste veckan. Har bara träffat denna person en gång men han verkar vara en härlig kille!

Jag drömde att han och jag skulle hoppa fallskärm. Det var fullt i planet så vi fick hoppa ur och åka och hoppa från en helikopter istället! Vi landade i vatten någonstans. Och jag hade mina skidor med mig?!? Hahaha!

Den andra drömmen satt vi fast i ett hus för att vi inte kunde gå ut, det vara massor med zombies på gatorna. Jag råkade kolla i ca 25 sekunder på "the walking dead" och jag tror det är därför jag drömde om det. Vi oroade oss för mat och såna saker, men helt plötsligt var de borta och vi kunde gå ut igen. Då var vi i ett hus vid vattnet, även om det var i en storstad.


Nu har dom även släppt kursdatum för fallskärmskurserna.. Jag vill gå, men kommer jag ha tid att hoppa i sommar? Kommer jag ha pengar till det? Kan jag lägga runt 20.000kr på utrustning? Många tankar kring detta men det börjar bli bråttom att anmäla sig och betala isf!! 


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0