Hallåååå?

Är ni där? Jag är här! Även om det inte blivit så mycket skrivet på senaste tiden. Jag ska jobba mitt sista pass idag (om jag inte jobbar extra på Söndag) sen jobbar jag inte förräns 21 Mars igen! På Tisdag morgon åker jag, och jag har maaaaaassor att göra innan det! Bland annat ska jag försöka få hjälp att öppna upp böcker i min Ipad och åka en sväng ut i skogen för att hälsa på skogsmullarna morbror och hans sambo och numera fru!

Annars har det inte hänt så mycket sen i Lördags, jag har jobbat, städat och allt annat tråkigt man gör. Men åkte förbi sporthuset och köpte en mössa, en riktigt härlig halsduk och äntligen... Ett par nya skidbyxor!

Nä, nu kanske jag ska försöka ta mig ner och hämta ett paket och växla pengar. Vet dock inte hur mycket jag ska växla.. Hmmmm...


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0