Fastnat!

Jäkla Bellmay! Lillasyster har lurat mig att bli medlem på Tradera. Lurat säger jag, hon ville att jag skulle bjuda på ett par hörlurar som hon sålde. Och jag budade. Och vann. Sen har jag även budat och vunnit: 1 par jeans, 1 kr och 60 i frakt. 1 tröja, 1 kr och 40 i frakt. Ett tankblekningset, 150 kr. Sju halsband och ett armband för ca 70 kr inkl. frakt. Ett halsbandshänge, 19kr med frakt.
Sen har jag lagt ut två annonser, en motionscykel och en stickontakt.

Hallå? Skulle jag inte shoppa MINDRE? Har jag gjort typ 25 matlådor för att köpa mer saker? Nä, skärpning Sandra!

(Men vafan, de priserna skriker bara "Köp Mig Nu!")

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0