Snart så

Om bara ett litet, litet tag (dagar egentligen, men...) Sitter jag på ett plan till Chile! Det ska bli jättekul och jag ska jobba på som bara den! Sen kommer vi faktiskt hinna göra lite roliga saker, men vi vet inte vad ännu. =)
Jag kommer nog inte betala för internet på hotellet, jag ska ju jobba och förhoppningsvis gå ut och äta på kvällen, sen stupa i säng för att gå upp dagen efter. När ska jag hinna utnyttja internet för 120kr per dag? Löjligt dyrt! Men det finns ett internetcafe runt hörnan tydligen. Hoppas dom har trådlöst, då kanske jag kan lägga upp lite bilder.

Nu blir det sova för mig. Det är senare än vanligt. Klockan är ju ändå halv tio! (Känner mig lite som en idiot som lägger mig tidigt på morgonveckorna, men jag är såååå trött!)


Här har jag inte i närheten så mycket utväxt som jag har nu. Imorrn ska jag till min gamle vapendragare, Jennie som jag känt i 18 år nu, och färga håret igen och hon har fått fria händer. Tror dock hon kommer slinga utväxten och ta lite toppar, men vi får se!


Jag och pygméjennie på min födelsedagsfest i Juni.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0