Listan: Mina föräldrar

Hur skriver man ett inlägg om sina föräldrar som ska vara typ underhållande?
Well, vi börjar väl med hur dom träffades.

Det var på Rhodos. Mamma var där på semester och Pappa jobbade där. Dom träffades, men inget hände. Lite senare när mamma kommit hem sitter hon i skolan och ser min pappa vinka utanför. Han får följa med henne hem, och min mormor bjuder honom på soppa och knäcke med kaviar. Han har sagt att han älskade det, och jag skulle gärna velat se den scenen. Min pappa pratar nämligen inte svenska, och mormor kan ett ord på engelska. Det är "house"..
Dom nuppade en gång och mamma åt p-piller. Sen kom jag 9 månader senare!
(Historien är såklart deras versioner, jag var inte med..)

Jag är alltså inte uppväxt med min pappa. Han har bott i Grekland och vi i Sverige. Han har en dotter till, Melina; som bor i Sverige. Sen har han numera en dotter och en son i Grekland där den första föddes när jag var 25! snacka om sladdisar!

På min mammas sida har jag en Jonas och en Isabelle. Jonas är 2 år yngre och Bell 5 år yngre. Jonas är uppvuxen med sin pappa på andra sidan stan och vi sågs varannan helg. Det kanske var lika bra det, vilket liv dom förde, mina små syskon! =)

Jag har även en "Svensk" pappa som heter Micke. Mamma och han är inte längre tillsammans men dom bor två hus från varandra. Frågan jag ställt mig flera ggr är, att om jag gifter mig, vem ska då leda mig ner för gången? =D Jag får gå själv.

 

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0