Hittade en lista

Funderar på om jag ska försöka? Kommer dock ta bort några av punkterna. (Inte för att jag inte vill svara, men det finns vissa som är jättetråkiga! Sen kanske det inte blir varje dag även om jag försöker. Resan härifrån tar 24 timmar, hinner inte riktigt..)

Dag 01 – Presentera mig själv-gör jag gärna, men inte för denna lista
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min dag-Det brukar ni ju få höra ändå!
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag-Öh, no! Hahahaha!
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan-Som min dag, det vet ni nog ändå.
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag? No igen. Det är vinter, jag har arbetskläder och åker bil till jobbet..
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Ett sista ögonblick

Jag ska försöka! Bli inte arg om det inte är varje dag bara... =) Kommer göra en egen kategori för detta så om det kommer mer listor/frågor kommer det hamna där!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0