Hej därhemma i Sverige!

Hur har ni det? Jag har det bra! =)

Igår var vi ute och flög! Paragliding, det var häftigt! Men jag saknade ju det där fria fallet på 50 sek man får när man hoppar fallskärm... Bilder och filmer kommer senare, jag är lat och har inte lagt in det i datorn.
På kvällen åkte vi till Marikas hotell och skulle säga hej till de jag träffade förra gången och ta en öl. Det "urartade" i vin på Marikas hotell med en Kanadensare, middag och mer dricka sen salsaklubb... Jag hade skitkul! Ett Chilenskt par kom fram och lärde oss dansa, eller försökte lära oss iaf.. Sen tog jag och Colin (Kanadensaren) en svängom på dansgolvet! Rullade hem i en taxi vid fem imorse.

När jag vaknade tänkte jag "skit vad sent det är". Marika ringde senare och föreslog middag. Kl var halv sju, så sa hon att hon skulle komma förbi vid fem. Huh? Insåg att jag inte ställt om min klocka på mobilen, så hade jag helt plötsligt 4 timmar tillgodo!

Vi åt på en Italiensk restaurang. Delade på en soppa till förrätt, åt en varsin pasta till huvudrätt och delade på en glass till efterrätt. Riktigt bra restaurang som ligger vägg i vägg med hotellet jag bor på. Kanon!

Nu ligger jag i sängen och tittar på tv. Dom har rätt bra filmer och serier här, vilket är bra. Dom dubbar ganska många av de filmerna, mindre bra... Såg iaf "Baksmällan" precis, på Engelska. =) Nu blir det nog krypa ner under täcket trots att klockan inte är så mycket.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0