Måste man vara så jävla glad hela tiden?

Jag borrade bort en lagning idag och fyllde i en ny. Jag åkte sammanlagt 4 timmar för att fixa visum till det land jag ska till. Direkt till jobbet efter det. Hade skitont i handleden. Har mens. Hem, ingen D vid datorn idag heller. Och messet jag skicka igår har han inte svarat på. (Han har svarat på msn, men är offline nu) Han har ett ex hemma hos sig som han bara är kompis med. Dont blame me för att ta ett glas vin och vara icke-glad.
Om inte rätt personer vinner bartenderskolan jag nu ska kolla på går jag och lägger mig. Och hoppas att imorrn är bättre.


2007. När jag fortfarande var lite smal. Men en liten bula ser man! Min vänsterarm ser ut som fan.. Hade muskler, men det måste vara lite skugga där också...

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0