See you, see me

Har precis kommit hem från optikern. Förut hade jag linser man sov med en hel månad, men fick något slags sår av dom i februari typ. Så nu har jag haft endagslinser sen April. Jag tycker inte om det, men vad kan jag göra?
Det har tydligen inte läkt ordentligt så jag ska fortsätta använda endags. Om tre veckor ska jag få prova tvåveckorslinser och jag hoppas, HOPPAS verkligen att det funkar!!

Efter det åkte jag och köpte en ny kyl. Med hemkörning och hämtning av det gamla! Sååå skönt, det var det jag hade gruvat mig för, därför det tagit lite längre tid än det skulle. (Och för att jag var borta 4 veckor på semester, men var utan kyl i fem veckor innan det...) En liten minikyl till min minilägenhet! Jag är jättenöjd!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0