Nu är den här!

Kylen kom fram även om min mobil inte funkar! Jag satte upp en lapp på porten och en på min dörr. De två killarna som kom med kylen hade inte fått min portkod av deras central, så dom hade stått utanför i en kvart. Stackare! Men tillslut kom dom in iallafall, så imorrn ska jag ut och handla kylmat! =D (eller så kommer det levererat till min dörr, man vet aldrig!)

Vaknade 18.40 idag. Såå skönt att äntligen få sova ut lite! Imorrn blir det en sväng till stan, på Lördag kräftor hos mamma och Söndag fallskärmshopp om vädret tillåter!


Kommentarer
Postat av: h a i d i s -

Godnatter! :)

2010-08-20 @ 02:50:42
URL: http://haidis.se

Skicka ditt meddelande här

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0