I want to fly, so high, into the sky..

Alla mina planer på att spara pengar för att åka till Rhodos, språkresa till London mm rasade när räkningarna ramlat ner i brevlådan denna månad. Just nu är det bara räkningarna jag kommer kunna betala känns det som. Har en plan på att betala av csn detta år, och det ska jag väl klara av... Sen är det kylen, har satt som mål att den ska vara betald senast Oktober. Sen är det ju det vi skulle göra på Lördag, som blivit Söndag istället! Dvs om alla de svart molnen kan försvinna...

Lördag den 19 Juni hade jag min födelsedagsfest. På morgonen, vid sju, vaknade jag av att min dörr låses upp av två kompisar. Dom sjunger "är du vaken Lars" och säger att jag måste gå upp. Mitt snälla svar: "Nej." "Klockan är sju!!" Tar mig upp och klär på mig, sen bär det av. Hade koll på vad jag skulle få i present, men inte att jag skulle göra det just den dagen..
Åker bil i ca 1,5 (?) tim och sen är vi framme i Gryttjom där jag ska hoppa fallskärm! (För er som inte hängt med, det är det jag ska göra på Söndag igen!)


Snygg min!

Undrar vad han kollar på...

Jäkligt häftigt!

"Ha munnen stängd däruppe!"
Det gick inte, jag var så glad!

Drar ut skärmen här, åkte uppåt i nästa sekund!


Tack familj och vänner igen för denna ovärdeliga present!
Och tack till som hoppade med mig, filmade och tog hand om mig på www.skydive.se!!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0