Försökte iaf

Att mobilblogga igår. Men såklart har jag inte mms eller internetinställningarna kvar på telen med det nya simkortet...

Åkte till mamma igår. Vi spelade kort, drack lite öl och åt kräftor! Och idag har jag hoppat fallskärm igen!!
Vi hoppade inte ut vanligt utan gjorde en bakåtvolt, grymt bra!

Nu sitter jag och funderar på om jag ska gå kurs eller inte... Om jag vill gå i år måste jag bestämma mig typ NU, och det kan jag inte... Måste få ledigt från jobbet också. Det verkar bättre att göra det i vår istället. Det är heller ingen billig sport..

Satt och funderade på hur det skulle kännas när man väl står där, ingen som håller i en eller sitter fast bakom. Vilken känsla! Skulle man verkligen våga hoppa?


Denna bild är från 19 Juni, första gången jag hoppade. Kunde som sagt inte hålla munnen stängd! Jag bara log!

Idag sket jag i att jag blev alldeles torr i munnen och läpparna, jag log hela vägen ner ändå!
Tack Petter för ett jävligt bra hopp!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0