Jahapp, då var det Lördag

Jag sitter hos mamma. Har precis gett henne en present och så har vi ätit lite tårta. Ska iväg till stan senare, har erbjudit mig att skjutsa mina kompisar. =)

Sitter vid mammas sega dator och kollar på foton. För snart ett år sen fyllde jag ju är, och här är en present jag fick av mamma:



Hahahaha! Lite liten, jag har inte haft den på mig än. =) Kanske ska testa någon dag?

Sen har hon också massor med fina bilder på djur. Exempelvis:



Min fina lilla prinsessa. Sjukt bra fotograf den där mamman!

Ett annat exempel:



"Lilla" Emil. Också ett väldigt bra foto.

Något jag hittade som faktiskt är bra:



Den lilla prinsessan blundar väldigt ofta när hon blir fotad.

Men den här är ju skön!



Med det säger jag trevlig kväll!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0