Rugby suger

Men killarna tycker det ar bra. Fast jag tycker mest dom sitter och kacklar som sma fjortonaringar. :)
Sjalv sitter jag en vaning ner och kollar internet.

Igar slocknade alla utom jag och D som tog oss upp till centrum och drack tva ol. Det var ett skitbra band som spelade!

Snart blir det kvallsskidakning! Vi skulle egentligen gatt pa hockey men killarna var lite radda att kora eftersom det snoar (!) och dom sager att dom har sommardack.. (jo, hela England brukar iof sta stilla om det kommer en cm sno... ) Pa en hyrbil i Kanada? Jag forsokte fa fram att det var aret-runtdack men neeeeeeej.... Sa det blir ingen hockey. :( Jaja, jag kanske kommer hit en annan vinter, far spara det till da!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0