Ujujuj

Igår (Söndag) var vi i Romme igen. Det kändes ännu bättre denna gång med skidor och åkning! För jag åker fortfarande lite som ett barn... Benen ganska brett isär, lite plog och det övre benet orkar inte riktigt med när jag svänger med det nedre. Men det blir bättre och bättre, idag kandes det kanon! Cissi filmade när jag åkte också, och det ser bättre ut också!
Innan har jag ju haft hyrskidor eller barnskidor. För att ens hänga med de andra blir det att jag bara åker nedåt så de ska slippa vänta allt för länge på mig, men nu med mina nya skidor hinner jag (nästan!) med och ändå slipa på tekniken.


(Bild från förra gången. Inte orkat lägga in de få bilder jag tog eftersom jag slocknad halv tio och vaknade halv tre igen...)

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0