Jaaaaaduuuu...

Idag har jag varit och lämnat mina gamla skidor till kompisens barn. Hoppas hon blir glad!

Själv sitter jag i små och stora beslut. Eller iaf tankar. Den lilla just nu är om jag ska ut å ta några öl. Känner mig inte taggad på att åka tåg bara.. Och tar jag bilen måste jag sova hos mamma.

De stora är många. Allt kostar pengar. Det behövs tid. Jag ska ju kanske till Kanada. Jag blev precis tillfrågad att komma ner till Venedig. Jag vill åka på språk-kurs. Eller plugga hemma vid datorn. Jag vill gå fallskärmskurs.
Tänk om jag vann massa miljoner, då skulle jag kunna göra allt det här! Eller skippa plugga eftersom jag skulle kunna åka vart jag vill och lära mig irl.

Usch vad jobbigt allt är! I-landsproblem, jag vet. Men det är mina problem.

Och det här med kärleken... Ja, finns inte så mycket att säga om det! Bara att kärlek ska ju vara enkelt, varför är det då så svårt?


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0