Helt slut

Jag är sååå trött! Idag sov jag till halv 4, 7,5 tim. (jobbar natt) Sen somnade jag om halv 8 på kvällen men som tur var hade jag ställt klockan! Vaknade kvart i 9 och det är nästan bara åka direkt till jobbet då. Tisdagar brukar iof vara värst...
På Måndag börjar vi med 4-skift! Vi har dragit nitlotten och börjar med morgonvecka. Måndag-Lördag.. Vet inte hur jag ska klara av det, men det är bara bita ihop. Nya människor får jag att jobba med också, det blir intressant.

Snart ska jag ringa chefen och kolla om hon kan ge mig semester eller inte, hon har inte svarat ännu. (Därför jag är vaken fortfarande) Jag har hittat en biljett och prel-bokat den, så jag måste betala den idag!

Vart jag ska? Kanada och åka skidor!!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0