The One, The Onley, The Greatest, The IDA is here!!

Hej alla glada! Jag är dagen/kvällens gästbloggare.. för att göra själva inlägget liiiite roligare så tänker jag inte rätta stavfel eller felskrivningar under mitt skrivande.. så de som skrivs stannar.. så simple är det ;D

Just nu sitter jag hemma hos Sandri o dricker vin o äter m&m som inte ser ut som M&Ms och inte smakar som M&M.. så med en vild gissning så tror jag inte att de e M&Ms... så nu vet ni de =D

Nu poppar vi Enrique (stavas?) för den som vill veta.... vad ska jag skriva om?.. hmm de här e anledningen till varför jag inte har en blogg.. jag skriver bara vad jag lyssnar på eller va som sker i denna stund.. just nu provar Sandri kläder o jag e jurry..
ikväll blir de utgång, men vart vet ingen.. de visar sig..

jaha.... va skriver jag nu då?.... hm..... jaaaa........*host*....... NU VET JA! Vi drar skämt! eller ah, jag ska iaf..

- Hur skrämmer man en japan?
- Man gör vågen!


- Doktorn, folk skämtar om min vikt...
- Äh, upp med hakorna!


- Vad är en groda utan ben?
- Helt hopplös!

o där tog historierna slut.... =(
då var ja där igen, ja fattar inte, hur lyckas bloggare skriva så mycke? de e sanna ordbajsare de!

ja kan väl berätta lite om mig då.. i fall nu undrar vem denna hysterisk roliga person e.. Jag är Ida...... o de var de...
nej men.. ja e en Uppsala jänta som råkade hamna i Södertälje o sen Tumba o jobbar på Crane med Sandri nu.. (de e så ja känner denna Sandri.. i fall de var nån som inte listade ut de) jag är en hobbydansare som drömmer om att stå på scen o skaka rumpa... älskar djur, drömjobbet vore att jobba med djur.. typ hunddagis.. *drömmer mig bort*
Annars en rätt pratglad o glad sak.. som gillar att spåra o är expert på q <---- by sandri, att skämma ut mig o andra =D
ja de får väl räcka... dom flesta har nog sluta läsa nu... se de e lika bra att ja själv slutar... såatte.....


TJAO!!!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0