Match idag

HÄR kan ni se vad som just utspelade sig utanför mitt fönster.

Jag säger inte att det är fel att gilla sport, vilja se matcher osv. Men varför måste "folk" bete sig som idioter?
Smälla bomber (Utan fyrverkeri! Hallå, vafan!!) mitt i ett bostadsområde där det bor hundar och barn... Gå mitt i vägen och inte flytta sig för bilarna, som att dom är odödliga och allt handlar om dom. Krossa flaskor på bilvägen.

Jag kommer förmodligen somna innan dom tar samma väg tillbaka, lyckades få 1,5 timmes sömn inatt. Men jag kan tänka mig att det blir ännu värre på vägen tillbaka. Imorrn blir det att zick-zacka mellan glassplittret.

Jag är iaf jävligt glad att jag fått en parkering och inte behöver parkera på gatan där dom går.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0