Vad köpte jag?

Två par skor. Bra att ha små fötter! De med högt skaft är från barnavdelningen.
Har letat efter ok skor utan klack så jag slipper ha gympadojjer varje dag. Och det är inte så kul att gå på krogen i Januari med höga klackar om man inte ska ta taxi hem i snön för 1200kr...



Benvärmare! Köpte ett par förra året som jag inte använde så mycket, men jag ska försöka bättra mig. Det är så skönt att slippa frysa!
Dom är svarta och de jag har från förra året är gråa.



Smink. Vilket jag inte köper ofta alls, sminkar mig nästan aldrig. Fick ett presentkort på H&M när jag fyllde år, så jag betalade med det. Kändes bra. =)



Smycken. Räknade ut att det blir tio par örhängen! Nio på ena kartan och ett par långa i silver. (Nej. Inte äkta.) Kanske kan ge bort några par.. Och ett armband. Lät "JC" sitta kvar eftersom jag blev så impad över deras smycken! Visste inte ens att dom hade det! Billigt var det också. 9 par örhängen: 69kr. De långa silver: 49kr. Armbandet: 59kr. Tack!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0