Djungelvandring, Azorerna

Vi tog en buss till östra sidan av ön där vi vandrade genom djungeln och badade vid ett vattenfall. Som vanligt är jag så mesig så jag doppade bara benen, jag tyckte det var för kallt... Våran guide var väldigt duktig och pratade enkel, bra engelska.


Vi gick genom en övergiven by som någon/något företag har köpt och ska göra till en EKO-by.

Genom djungeln.

Framme vid vattenfallet!



Ett litet mini-fall lite längre ner.



Mer än såhär doppade jag mig inte. Cissi däremot simmade runt. =)





På väg ner till bussen igen.

Det blev väldigt få bilder på vandringen och ganska många på vattenfallet. Jag är väldigt facshinerad av vattenfall och hoppas få se många fler!


Kommentarer
Postat av: Daniel

ojoj vilken drömresa, ser underbart ut!!!

2010-09-13 @ 12:04:44
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Skicka ditt meddelande här

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0