Jag är inte så bra just nu...

Mina uppdateringar suger. Jag skyller på att jag inte kan sova på natten trots att jag ligger i sängen och försöker, med det blir det svårt att komma upp på morgonen... I söndag-måndags natt somnade jag vid 05.30! Helt sjukt. Tänkte att jag då skulle kunna somna igår, men neeeeeeeeej.. 04.30. Tror det kan ha lite att göra med fullmåne..

Ser ut som att jag åker till Chile igen! Kollar igenom lite detaljer bara. Det värsta, och tråkigaste, är att jag skulle få besök av D en av veckorna jag då kommer vara därnere, så vi får skjuta på det 1,5-2 veckor. =( Jag som verkligen saknar honom! Å andra sidan är det en chans för mig att få åka ner igen..

Har fortfarande 2 utflykter kvar att berätta om från Chile, måste ta mig i kragen och fixa det till er kära läsare! =D


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0