Tiden bara springer iväg

Har gjort massor sen jag skrev sist. Tyvärr inget kul egentligen,försöker mest förbereda allt till resan. Har sprungit i affärer, apotek och annat. Hade tänkt åka på Lördag men biljetten blev bokad till Fredag. Jag vet inte hur jag ska hinna allt, men det måste ju bara gå. Idag har jag iaf köpt choklad till dom där nere och imorrn blir det klippning.

Har köpt en väska idag iaf! En liten, tror det går att ha den som handbagage. Men jag får ju ha två väskor, så jag kommer checka in den och den vanliga medans jag har en ryggsäck som handbagage. Så jag hoppas jag får plats med maassa kläder jag behöver ha med mig! Kläder som passar bra till jobbet, sommarkläder till helger, lite varmare till kvällarna för tre veckor.. Sen vill jag ju shoppa! Ja, vi får se hur det går.


Det blir inte som på Rhodos med värme och båttur. Tror jag. =)

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0