Jahapp

Ringde Tele2 om internet och mms-inställningar idag. Internet lyckades dom med iaf. Nu måste jag ringa igen och få mms-inställningarna.

Kan inte sluta tänka på att hoppa fallskärm.... Det här är några bilder från 22/8, tyvärr har jag inga från luften eftersom jag har det från förra gången. Tyckte det var onödigt att ta det igen.


Vid genomgången. Kände att jackan var onödig.


Petter säger några väl valda ord. Tror inte det hade med fallskärma att göra överhuvudtaget faktiskt!


Nån av dom kan vara jag.


Petter samlar ihop skärmen. Jag har visst glömt att ta bort solfunktionen på kameran. Men det blir ju fina färger iaf!



Kommentarer
Postat av: Jenni

Häftigt!! :D Fallskärmshoppning är något jag också skulle vilja prova på!! :P

2010-08-31 @ 21:01:24
URL: http://jennimaatta.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0