Jobbar

När det här kommer upp är jag på jobbet, men egentligen är klockan halv tre dagen innan, alltså Lördagnatten. Jag har varit och ätit middag på en grekisk restaurang med några kompisar, och medans dom åkte mot puben tog jag bilen hem. Har pratat lite med D, har pratat lite med C och nu ska jag lägga mig och kolla på tv. Intressant va? =)

Jag lyckades komma på att jag räknat väldigt fel på vad liftkortet kommer kosta i Kanada och det är jag glad för! Trodde det skulle kosta 4500kr för 6 dagar men det är bara 2200kr! Fast jag ska vara där i två veckor. Men det känns som att jag precis sparat massor med pengar! Hahaha!
Tur det, på måndag ska jag och två kompisar ut och shoppa lite... ;)

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0