Hello!

Hur har ni det? Själv har jag det bra, fast jag behöver åka till jobbet om 1,5 tim. Jobbade ju Fre och Sön natt förra helgen, desamma denna helg. Men man kan göra saker ändå! Igår var jag hos T och kollade schlager, åt tacos, chokladpudding med sockrad grädde sen en tårtbit. Ojoj vad mätt jag blev! Jag tror maten ersätter alkoholen. =)

Jag tappade ett helt nytt halsband för några dagar sen. =( Satte på mig det, gick till bilen och åkte till jobbet och när jag kom fram var det borta. Vet inte vart det kan ha åkt av. Det borde ha hörts om det var hemma... Men har ropat hem sju halsband och ett armband på tradera så jag kommer ha nya iaf. ;) 45kr med frakt! Helt ok!

Insåg också i helgen att mitt topplån kommer vara betalt i augusti! Känns så j***a braaaa! Då kan jag börja betala av lite på bottenlånet och ändå ha 2200kr mer i månaden att leva på!

Nä, nu ska jag fejsbooka lite innan jag åker till jobbet. Ha det bra!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0