Hemkommen

Hemma efter nattjobb, tagit en dusch och nu blir det att kasta sig i sängen innan jag blir allt för hungrig.
Ska försöka hinna lägga ut nästa del av Azorerna innan jag åker till optikern idag, men annars får ni gott vänta... Hehehe... Fyra delar har jag kvar.

Väntar på lite bilder från en kompis kamera, så tänkte jag göra ett inlägg om våran Rhodosresa i Augusti. Men har inte bilderna än, så det kan ta ett tag. Skulle ni bli alldeles tokiga och vilja se bilder NU, så säg till. Har ju varit där nere 13 (tror jag. 14?) gånger så bilder finns. =)

Ha en trevlig Torsdag! (För det är väl det nu? Inte koll när jag jobbar natt..)


Rhodos Juli 2009.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0