Godis i stora mängder

Jag hann åka till affären även om jag hade "han" på msn imorse. Han skulle iväg och äta lunch med sina päron som är på besök, och jag drog iväg. Så nu har jag mitt toapapper och min tandkräm, dessutom slank det ner en stooor godispåse i korgen. Vem fan la den där? Plockade ut lite i en fryspåse så jag hade med mig till jobbet, sen har jag ätit ännu mer när jag kom hem. Mår nästan illa nu... Men vad gör det? Har jobbat så mycket och ätit lite halvtaskigt, så de tre kilo jag gått ner de senaste veckorna kom nog tillbaka nu. =)

Förtidsröstade också. Jag är så duktig... Först gick jag fram till den söta tanten och lämnade fram mitt id och röstkortet. Varpå hon säger "Du ska rösta först, sen komma till mig." Jahapp.. Hämtar mina sedlar, ställer mig bakom den gröna skärmen och läggger i röstsedlarna. Går till bordet igen. "Ska du inte rösta i alla val?" "Jo, sedlarna ligger där i." "Du måste lägga sedlarna i varsitt kuvert..." (Dumbass!!) Så det var bara gå bakom skärmen igen och fixa tre kuvert. Sen blev jag iaf godkänd av tant brun.

Ja, det var ju faktiskt fyra år sen, hur ska jaaaag veta? )Känner mig inte alls som en idiot!!)



Kommentarer

Skicka ditt meddelande här

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0