Det här med att skriva...

Det går inte att uppdatera så mycket eftersom jag jobbar ganska mycket just nu. På Lördag blir tredje helgen i rad jag jobbar ett exrapass. Men men, jag har ju valt det själv! Ska försöka mobilblogga igen nån dag nu när jag har fått igång mms igen. Har iof inte så mycket att skicka, får inte ens ta foto på jobbet.

Håller även på med "projekt spots", vilket betyder att det inte händer nånting. Fick hjälp av en kompis att sätta upp dom, det jag ska göra är att köpa lister för att gömma sladdarna. Men varje dag är det något annat som ska göras och tur är väl det. Har kommit på flera problem som jag har fått fråga kompisen om hjälp med. Så nu finns ett foto i mobilen som jag ska visa upp imorgon. =)

Tränade skivstång idag med en j***a träningsvärk från i Tisdags. Magmusklerna brände när jag gjorde sit-ups.. Betyder det bra eller dåligt?

Nu ska jag lägga mig och sova, bara två dagar kvar på min jobbvecka!
Sov gott allihopa!

Kommentarer
Postat av: Sannie

åka med ner?! haha, du är du ju gott som död!!! XD

2010-09-02 @ 22:01:51
URL: http://sannie.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Hej!

Hur är det?? :)

2010-09-03 @ 13:45:58
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0