Alltså Fredag?

Gick hem lite tidigare från jobbet för att jag behövde göra inget. Alltså sitta på mitt arsle framför datorn och tv´n. Det är ju ändå Fredag. =)
Vad hände? Jo, nu har jag köpt lister till mitt "spot-projekt", dammsugit, skurat, torkat damm, plockat undan och tvättat. Ätit och delat upp maten till matlådor, spagetti och köttfärsås som jag gjorde igår. Har även handlat öl och kräftor.
Så nu ska jag ner och hämta det sista i tvättstugan, sätta i nya lakan i sängen och sen lägga mig. Börjar jobba kl åtta imorrn. Och toaletten jag skulle skura? Det får bli på Söndag..


Jag hånglade med en älg i somras.

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Haha, varför åker du över till dem för att själv försöka bli sjuk? :P



Kanske nog tur i oturen att du inte blir sjuk så ofta, för sjuk är inte roligt att vara. :S

2010-09-03 @ 21:08:00
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Sannie

haha jaa XD jag tänkte väl det X)

2010-09-04 @ 00:12:46
URL: http://sannie.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0