Stadstur och San Cristobel, Chile

Vi blev hämtade utanför jobbet en kväll för att åka på en stadstur. Vi hade en svensk guide som åkte med och berättade om staden, sen bar det upp på det stora berget där vi såg ut över hela staden! Efter det blev det middag, sen direkt hem och kasta sig i säng.. Alla var jättetrötta och vi skulle upp dagen efter igen och jobba..


Det här är en bensinstation. De som känner mig förstår nog att jag tyckte det här var hysteriskt roligt!


Här är en liten gränd vi stannade i och gick runt i. Jag, som vanligt, gick upp på en restaurang och lånade toan..


Från näst högsta utkikspunkten på San Cristobel


Vi lyckade se det sista av solnedgången


Kallt...




Statyn högst upp på berget


Högst uppifrån


Jag högst upp, fortfarande jättekallt!


Middag! Det var en glasskiva på bordet och under var det bla detta. Sen lite små statyer av figurer från påskön. Såg coolt ut när man åt! Bilden gör det inte riktigt rättvisa.


Maten brann när den kom in. Man ser lågan i mitten av bilden.


Förutom sushin var det här den godaste maten jag åt där nere!

Film med utsikten från San Cristobel finns på min sida på youtube, där finns såklart annat också. Bla från ridningen jag kommer skriva om senare. 

 

 

http://www.youtube.com/user/TrasanW

Kommentarer
Postat av: ebbas dagbok♥

Allt bra idag?:)

2010-10-22 @ 07:19:14
URL: http://ebbaalexandra.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0