Ridning i Anderna, Chile

Jag, Tess, Fredrik och Richard tog en ridtur uppe i bergen. Det var otroligt vackert! Richard hade aldrig ridit förut och de andra var inte jättevana. Men det gick kanon och vi hade en jättebra dag! Vi såg tom folk som var ännu högre än oss, som gick och spelade panflöjt, då det samtidigt flög en Kondor över oss! Magiskt! När vi ridit åkte vi över en flod på en lina, med klätterselen på. Det har jag tyvärr inga bilder på men video finns på youtube.
http://www.youtube.com/watch?v=SGpwelUm-0w 
Har filmat lite när vi rider också, det finns här. http://www.youtube.com/watch?v=N_eosUsDYyY&feature=mfu_in_order&playnext=1&videos=9x3iEdYZh74

Men här är lite foton!

Försökte mig på en hoppbild..


Bron vi gick över till stallet hade denna utsikt!


Underbart!


Kaktusar överallt


Richard, jag och guiden


Jag vid ett stuuuuuup...


"Vad du är söt, min kära lilla ponny.."


Rock´n´roll!


Väldigt vackert!


Det var brant på många ställen...

Och lite blåsigt på vissa ställen. Frisyren är nog kvar vid bilen.


Som sagt, brant!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0