Lite olika från Chile

Förutom ridning, wireåkning, stadstur och annat Har jag foton från allt runtikring. Tänkte visa lite här och nu.


Det började inte så bra, vi fick punka på vägen till Arlanda. Men det löste chauffören så vi hann med god marginal till flyget. Bergen är Anderna från planet, jättefint!


Hotellrummet hade två sängar.. Hittade träd som ser ut som något från Avatar! Sen hittade jag en ny kompis. =)


Jag klädde upp mig i klänning och kavaj, händer inte ofta! Vi såg även ett vaktbyte nära jobbet.


Utsikten från taket på hotellet!


Dessertbuffen på jobbet! Sen jag i min nya kjol på väg på afterwork med nya vännen Solange! Hon hade med sig tre andra kompisar.

Lyckade få ett blåmärke (på revbenen) även i Chile..


På väg hem. Lekte lite med snacksen..


This pic is for someone i miss...


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0