Heeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjj!!!!!!!!!!11

Jag har inte glomt bort er! Jag rakade bli kvar i Chile 1,5 vecka till bara! Har ar det jattefint, och jag har hunnit med massa utflykter och shopping trots mycket jobb! Kommer visa bilder (saklart!) nar jag kommer hem!
Nu ska jag fortsatta forsoka komma in pa facebook och min mail, men det blir nog att ga till ett internetcafe istallet. Manga sidor ar sparrade har pa jobbet... Men hade jag vetat att det fanns internet att lana pa jobbet hade jag skrivit tidigare. Men men, det ar som det ar!

Hoppas ni alla har det kanon, och hors vi inte innan jag kommer hem sa kommer det bilder och sa pa ons-tors nasta vecka!

Puss ock kram!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Allt bra idag?? :)

2010-10-07 @ 13:52:53
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0