Vad skulle du göra?

Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor?

Jadu... Först skulle jag betala av mitt topplån. Det är inte mycket kvar nu, men för mycket för att bara betala av det med mina sparpengar. Sen skulle jag nog betala lite på mitt bottenlån också, för då skulle jag få en lägre månadsumma om jag vill det. Eller betala mer varje månad på mitt bottenlån=mer pengar över om jag köper något nytt och dyrare. Och för att vara lite negativ så är inte en miljon så mycket... För jag skulle helst vilja säga upp mig och åka världen runt, vart jag känner för och ha råd med det! Vill jag stanna på ett ställe och jobba, fine! Men att veta att man kan göra det man vill.... Ähh, underbart!
Men tillbaka till 1 miljon. Efter topplånet och bottenlånet så skulle jag vilja ge Mina nära något som de kan glädjas av. Sen skulle det inte vara så mycket kvar, eftersom jag skulle spara lite till resor jag vill göra och investera lite. (Fonder och så) Jag har det hellre bättre i flera år än i två månader!

Vad tycker ni? Har jag fel?

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0