Jag har en packplan

Det gick att stänga väskorna enkelt fast dom är fulla, men hur blir det om jag ska shoppa?
Jag har iaf en tröja jag kan lämna där. Jag kan få ner mycket mer i handbagaget. Jag ska slänga lite underkläder. Sen framför allt, jag kan packa smartare! Vet inte varför, men allt låg ju i högar på golvet. Så jag tog en hög och la i.. Inte göra så, alltid ta en sak i taget så man känner var det finns luft och gropar där man kan peta ner saker. Strumpor och trosor är bra att peta ner i små hål i väskan. =)

Hon som är därnere redan, som jag ska byta av, håller just nu på att boka paragliding! Det kommer vara i närheten av där vi red så jag vet redan nu att det kommer vara vackert!


Från ridningen i Anderna, Chile. (Jag älskar den här bilden!)

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0