Helgen

I Fredags var jag på tatueringsmässan. På vägen dit åt vi sushi, men det var inte den bästa jag ätit, bara ok... Jag stannade på mässan i ca fyra timmar, sen åkte jag hem. Kompisen stannade kvar och jag får väl veta imorrn vad som hände efter jag åkt. =)

Igår skulle jag på fest hos min kompis, hennes sambo fyllde år. Jobbade hela Lördagen, sen var jag på väg dit men tänkte att jag skulle ringa först. Då var hon på heron och skulle på bio? Hon hade glömt att ringa och säga att festen blir nästa vecka istället... Så jag och en annan kompis åkte på kräftskiva hos hennes kompis ute på landet. Kräftor och singstar, men jag satt mest och stirrade. Var så jä**a trött!


Köpte en ny jacka innan mässan. Och en tröja råkade slinka med..


Sushin


En bekant satt i några timmar på mässan.


Jag köpte en mössa! Med lila text såklart. =) Det står:
             Sandra
-För att du älskar det goda-
Jag ser alldeles sne ut på bilden... Hahaha!


I David Batra´s bok finns det en speciell bild... Det står ingen källa på den, men inside information..


Det är jag som har skrivit den! (Det står "Toatomten" längst ner, men det missade jag såklart när jag tog bilden) Det är alltså nån som har tagit kort på min lapp och skickat in till boken! Kul tycker jag!
Lappen fanns på en personaltoalett på Älvsjömässan där jag jobbade då.




Kommentarer
Postat av: Helen

Min bok min bok ;D Vem rev ur sidan? :P

2010-09-03 @ 21:17:39

Skicka ditt meddelande här

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0